Åh vilken mysig slappedag

Bara legat i sängen och glott Vänner idag, varit och handlat hem lite mat så jag klarar mig när andy är borta... Ska försöka njuta av att vara själv men nätterna kommer inte bli roliga... Men man måste växa upp någon gång. Mikie, så skoj att ni äntligen bokat hit! Ska kolla upp ledighet på Onsdag med min chef så att jag iallafall är ledig den helgen! Ska bli såå skoj! Nu ska jag laga mat åt killarna, och mig själv. Fläskfilé, sallad, vitlöksbröd! Mumsigt.

Och tildis, vi ska ha så skoj på lördag! :) Ska bli så skoj och träffa alla igen. Jag vill också ha skumpa! Puss! ;)

Lite maat nu.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Emsiiii

Siiiiis here!!!!
Hur mår du, går det bra att vara ensam??? Tänker på dig....
Tror inte jag får ledigt på lördag, ska kolla om jag kan byta med någon, vill väldigt gärna festa med dig nu när du ÄNTLIGEN är himmave!

Love you, kisses

2007-10-09 @ 01:29:07
Postat av: Michaela

JAAA, vi tycker också att det ska bli himla skoj =). En massa ös i Manne ;-. Hoppas att du kan vara ledig tors, fre, lörd. Jag åker hem redan på söndagmorgon nämligen :-(. Jävla praktik så att säga! Björn stannar till tis. Puss puss

2007-10-09 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0