Trötthet, tortyr och skratt med vänner

Kom i säng vid ett halv två inatt, var inne hos Anna och Andreas och snacka skit. Har faktiskt saknat dom. Andy ringde innan, bor på ett flott hotell mitt i Madrid. Han är e gris. Klockan fyra imorse gick jag upp. USCH säger jag bara. Halv fem tog jag taxi till Arlanda. Sjukt trött., yrade runder som en efterbliven så trött jag var. Hem kom jag, tog flygbussen själv, fick chaffisen till att stanna utanför mig! Perfekt. Sov två timmar sen upp och käka frulle med pappa. Carro kom senare och hämtade mig och släppte av mig på ett besök som var det värsta i mitt liv, tandläkaren!! Hade tydligen inflammation i tandköttet OCH tandsten, då skulle hon på och rensa och slipa och ha sig. JAG DOG. Fy fan vad ont det gjorde, hon fick hålla fast mitt huvud för jag vred mig i smärta. FY FAN. När hon var klar såg hon på mig medlidande, räckte mig en servett och bad mig snygga till mig framför speglen, OH MY GOD jag hade blodstänk i hela ansiktet!!! Såg verkligen ut som om jag hade blivit torterad.

Jag; Ursäkta men du har faktiskt torterat mig
Tandtjejen; Förlåt, men jag var avis på att du var på fotbollsgalan igår (skratt)

(Berättade att jag hade varit där och det var därför jag var trött och sleten.)




Usch, värsta besöket någonsin. Iallafall så kom Alex min älskling och hämtade mig, sen drog vi självklart till Väla. Lunchade i fikarummet på Intersport, snackade, provade jackor och så. Sen tog vi en kaffe och kaka på Roberts Coffee sen köpte jag en massa smink på HM och fick lite rabatt av min kära vän :) Mkt mysigt och träffa dig gumman, har saknat dig så. Jag snodde också Carros bil, stack ner och solade sen stack jag in om min faster Siw. Imorgon ska vi färga mitt hår. Vill ha nån ljusare nyans av brun tänkte jag. Trött på mitt svarta. Så det blir ett expriment, verkligen! Nu ska jag snart åka och hämta Carro och Emma på jobb, sen blir det lite mys. Imorgon blir det förmodligen Lund till Jessica. Och Torsdag fest med tjejerna!! Längtar. Vill inte tillbaka till Manchester så snabbt ju. Ingen är där ändån..

Jenna this is for you darling; Had a great time last nite. Today I woke up like 4 am in the middle of the night, took the flight back to Helsingborg and then straight to bed. Then it was time for the dentist who really gave me alot of pain today! Awful really! But I am fine now. Gonna pick up Caroline at work couse I stole her car before. Hope u are fine hunny, say hello to JP from me. Andreas is in Spain at a really nice hotel, I so envy him!!! See you soon Jenna. X

Nej, Väla igen. I am a cab.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0