Tisdag

Legat i sängen och glott DH hur länge som helst nu, sjukt mysigt och bara inte göra någonting faktiskt. Fick precis panik och har skurat köket. Ska försöka städa så mkt som möjligt, men i min egen takt. Tack mamma och michaela för kommentarerna! Andy ringde innan också, så jag är på ett bättre humör idag. Imorgon har jag en intervju på Jobcentret här nerför gatan. Lite nervös faktiskt. Men om jag inte får det så dör jag inte. Bara att sluta jobba då eller nåt? Har ändån planerat att säga upp mig när jag jobbat ett halvår, så jag har hela sommaren hemma i älskade hbg. Kan alltid jobba extra på Intersport ju! Känns skönt och veta att man inte är beroende av jobbet. Jag tycker det är skoj och så men det kan bli så långtråkigt. Börjar bli bättre nu pga julen.

Ska hoppa in i duschen nu, sen städa lite i sovrummet som just nu ser ut som kriget själv. Sen tänkte jag packa in lite julklappar och fixa med det. Sen kanske en sväng på stan och en latte på starbucks med nån mysig tidning.


 

Har målat mina långa lösnaglar svarta, Like Lindsay and Misha..



PLEASE DO! It's hot...

KISSES

Kommentarer
Postat av: issa

hej baby.. såg att du var deppig häromdagen, det är fler som är i den situationen. Sitter här i en ny stad och jag har typ fortfarande inte fattat att jag bor här.. helt själv?! cp. Ibland känns det sjukt ensamt och dumt, men man får väl försöka trösta sig med att det kommer bättre tider? :) ja jag vet inte, men vissa dagar håller jag på att döda mig själv i huvudet, har haft så mycket tid att tänka på ALLT så man kan inte annat än bli lite deppig över vissa saker och få ångest osv. skitsamma, vi ska klara detta båda två och det kommer vi! det måste ju finnas någon mening med varför vi bor här eller hur? Ring mig någondag om du känner för det, jag saknar dig jättemycket.. Massor med kärlek, du är bäst! :) Puss från phel

2007-11-20 @ 17:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0