SOPPANS DAG

Heej alla glada. Måste börja med att säga att ni som skrivit till mig är söta och snart ska jag köpa Ugly Betty säsong ett! :) Dagen började med att jag trängdes med muslimer och uteliggare på JobCentre, men allt gick bra och förhoppningsvis så får jag mitt nummer om ca tre veckor. Sen kallade stan på mig så jag gick och shoppade ännu mer julklappar... Snart är kontot sluuut. Haha. Em, tog med mig sushi hem för lunch,  har städat lägenheten, självklart kollat på DH och nu följer jag andys (sveriges) match på datan. Hoppas han får hoppa in och göra succé. Imorgon får jag äntligen gosa med  honom igen, sen åker han dock fredag. Bööö... Iallafall. Shopping, tvätt och städ är vad soppis har gjort idag. Haft en mysig dag ändån faktiskt. Ibland är det rätt skönt och vara själv. Man kan göra vad man vill när man vill, ingen tjatar eller gnäller, jag är min egen boss. Men det är bara skönt nån dag, saknar att ha min man around...

Nej, nu ska jag gossa lite till.

image777
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja jag tycker också det, absolut!!!
Du kommer väl också hem vid jul?
Om du kommer till Stockholm kan du ju också höra av dig, så bjuder jag hem på vin och skitsnack ;)
Tack så mycket, ska slita på nu med tredje kursen. Inte motiverande när man bara vill ha mysig jul och julklappshandling men men...
Vi hörs snart och ta hand om dig med sötnos.
Pusspuss

2007-11-22 @ 07:12:20
URL: http://redmary.blogg.se
Postat av: dannjella

hej älskling! :D igår spelade jag fifa 08, så valde jag Wigan bara för jag tänkte på dig :) dock så lyckades jag få andreas utvisad i spelet :( haha..
i miss u soupie!

2007-11-22 @ 12:59:06
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Puss & Kram hjärtat!!!!!

2007-11-22 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0