Sista dagen hemma..

Sov hos Jessica i Lund inatt. Åt god mat och ostbricka och vin igår. Mkt mysigt faktiskt, skoj och träffa Jessica, vi har inte setts sen i somras! Nu ligger jag och Carro och degar, varit på stan och lunchat. Jag har köpt lite kläder på Gina, den enda affären jag saknar i england! Förresten, någon som vill hålla mig sällskap i Manchester den kommande veckan?

image751
Blå topp, 49:-
image752
Svart topp 49:-
image753
Lång stickad klänning (har i grå också) 199:-

Köpte ett par leggings också, hade nån siden remsa på sidan som jag precis upptäckte, vet inte vad jag tycker om det än....

Nu ska vi gossa, sen ikväll är det fest. Carolina ska också med, så skoj! I love girlie nights!!!

Ha en underbar kväll!
KISSES

Kommentarer
Postat av: Rose

Jag och mamma åker med om vi får semester. Hihi
Hur blev håret?????
Kram

2007-11-15 @ 21:54:58
Postat av: diddi

Blev du full och jävlig igår ?;)

2007-11-16 @ 10:18:36
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0