Shopping med Jenna

Fick ett sjukt shoppingsug idag (precis som om jag inte har det alltid). Iallafall hittade jag julklappar till min pappi och andys pappa. Nu är det bara andys mamma och mormor kvar sen är soppis klar! Ska hitta grejer till andy i NY hade jag tänkt. Iallafall så hittade jag (tro det eller ej) ett par jeans, jag som brukar ha så svårt för det. Iallafall så är de seeepe snygga. Vad tycks;

image778
i love then

If only yooou

Nu ska jag gå till jobb o möta mina kollegor o gå ut o äta gott o dricka vin! Nice..

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

wooohoooooo hoooottttiiie

2007-11-23 @ 18:30:48
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: carro

skiiiitnajsa baby!! :) heting! puuuussss

2007-11-23 @ 19:31:52
Postat av: Rose

Oh du som lova att du redan hade ett helt berg av julklappar till mej. Hehe.
Ha en trevlig kväll.
Kram Rose

2007-11-23 @ 22:05:15
Postat av: Rose

Oh du som lova att du redan hade ett helt berg av julklappar till mej. Hehe.
Ha en trevlig kväll.
Kram Rose

2007-11-23 @ 22:05:38
Postat av: Anonym

hoppsan blev dubbelt, men då kan du ju inte missa det.

2007-11-23 @ 22:07:25
Postat av: Mathilda

Älskling! jag diggar dem starkt! själv kom felix o jag hem till laröd igår
då hade vi haft inbrott. glassplitter överallt! Jätte hemskt. de hade gått igenom hela mammas rum men inte hunnit längre. verkar ha blivit störda av något för övriga huset var ok. men det är inte roligt, det var splitter in i köket o där låg också den stora stenen. PALLA, farbror polisen var hemma igår o tog diverse prover o satt o prata m oss. JÄTTE SKÖNT. o glas akuten var där imordse så nu är huset helt igen..... så så har jag det här hemma. men solen skiner i alla fall;) saknar dig! Puss puss o kraaaaaam

2007-11-24 @ 14:26:38
Postat av: sofie

usch tilda då!!! hemskt och ha inbrott, vi hade ju också det för nån månad sen hemma i hbg. läskigt!!! tur att de inte hade snott/förstört mer... saknar dig... Puss!

2007-11-24 @ 14:41:11
URL: http://soppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0