ÖH VAD JAG HATAR ÄNDRINGAR

Jobbet ringde klockan nio och väckte mig, Louise (den jävlen) hade "fastnat" i Frankrike hos sin äckligt rika pojkvän och kunde inte komma hem till jobbet. Så jag fick jobba heldag idag. OCH imorgon. Jag som var så glad att jag var ledig imorgon, bossen kommer in och folk från M.Williamson och ska kolla läget. Jag pallar inte vara tipptopp imorgon. Dessutom börjar jag halv nio!!! Hallååå, hur tidigt är inte det. Döda mig. Ledig Tor, Fre iallafall... Alltid nåt. Snart kommer Jenna över så ska vi beställa hem mat och bara dega framför teven, bra dag på vårt nya liv?? Haha. Vi hann ju inte gymmet idag för jag jobbade fulltid! Men men. Blir kanske lite kinamat...?


Sjukt sugen på vegetariska vårrullar. MUMS.

Nej ska byta om nu och städa lite efter grabbarna, som BTW är på bio och ser SAW4. Have it.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Michaela

Min lilla going.. Du kämpar på i Manne. Tänk istället vilka fickpengar du får ;-) och den söta väskan som du tittat ut på Flannels. Haha den kan vara din om någon månad! Själv sitter jag på jobb (som vanligt). Min handledare är iväg en vända så jag skriver bara lägesrapporter från SSP möten (samarbetsgrupp mellan skola, socialtjänst och polis). Jag hörde av Björn igår att han och Andreas hade varit iväg hela dagen och haft en massa aktiviteter för sig. Hoppas det går bra idag på jobbet. Puss puss

2007-11-06 @ 11:15:30
Postat av: sofie

Hej michaela! Svarar här som vanligt! Hälsa Björn att han är såå söt, han hade dammsugat och så. Hade han verkligen inte behövt!! Ja de hade en riktig killdag igår! Det behövde dom! Jobbig dag på jobbet idag faktiskt... Men men, de kommer alltid sånna dagar! Saknar dig redan... Hörs! Puss

2007-11-06 @ 19:52:16
URL: http://soppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0