Now I'm in this condition

Have you ever loved somebody so much
It makes you cry
Have you ever needed something so bad
You can't sleep at night
Have you ever tried to find the words
But they don't come out right
Have you ever, have you ever

Have you ever been in love
Been in love so bad
You'd do anything to make them understand
Have you ever had someone steal your heart away
You'd give anything to make them feel the same
Have you ever searched for words to get you in their heart
But you don't know what to say
And you don't know where to start

Have you ever found the one
You've dreamed of all of your life
You'd do just about anything to look into their eyes
Have you finally found the one you've given your heart to
Only to find that one won't give their heart to you
Have you ever closed your eyes and
Dreamed that they were there
And all you can do is wait for the day when they will care







Usch varför blir jag alltid såhär deppig mot vintern och speciellt när jag är själv. Allting bara känns så mörkt och meningslöst ibland, jag vet att det inte är det men ibland bara känns det så. Känns som om något dåligt bara ligger och väntar på att få dyka upp. Ni vet den känslan när man tror något ska hända och man redan känner tårarna. Jag är dock världens största lipsill om jag ska vara ärlig. Gråter tom till Desperate Housewifes. Har jätte ont i mitt huvud också och jag får inte tag på Andy. Han tycker väl att jag är skitjobbig nu som har ringt han massa gånger... Usch vad jag är jobbig nu, ska gå och lägga mig.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va inte ledsen.. be happy =). Jag och Björn måste också sätta igång med julklappsköp. Jag är så dålig på det. Är alltid ute i sista minuten. Ska Granen vara på bänken vid nästa match? Den ena backen är ju avstängd! Saknar dig vännen. Nästa gång DU är i Skåne får du kila ner till Malmö och ta ett glas vin på lillan! Pussa

2007-11-20 @ 11:07:22
Postat av: MAMI

Inga sura miner nu gumman! Tänk så gött du har det ändå-ute på stan o fikar o shoppar.Visst,det hade kanske varit roligare att göra det ihop med någon,men ibland kan det vara skönt att "vara för sig själv en stund..." eller ?? Jag hade iallafall hellre varit istan själv,än suttit (sitter)här på jobb. Många kramar till dig från mig. Älskar dig,hörs ikväll. /Ma

2007-11-20 @ 12:09:29
Postat av: Barnaby

Cheer up!!!

2007-11-20 @ 15:33:17
Postat av: alex

lilla gumman dåå. snart kommer andypandy till dig juu. saknar dig mktmktmkt. snart ska du till fucking NY cityy.. sen vipps kommer jag till dig igen... pusspuss o puss

2007-11-20 @ 20:58:38
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0