MIN MAN ÄR TILLBAKA

Skönt att inte komma hem till en tom lägenhet. Han åker dock imorgon men kommer ju hem igen lördagkväll och imorgonkväll ska jag ändån ut med jobbet. GayAndi vill ha med mig ut till gayvillage också. Så vi får väl se vart kvällen slutar, jag ska lätt ha med min kamera iallafall. Haha. Tråkig dag på jobbet idag, regnar gör det här i Manchester också. Vi har precis beställt hem kinamat, myyys. Andy är ju trött efter firandet med landslaget igår, stackare (nooot). Tråkig är han som inte vill gå ut och äta.. Men men. Allt i livet kan inte gå som jag vill.

Hörs senare eller imorgon.
Tack för alla kommentarer igen, ni är så söta att jag dör. Så skoj att komma hem till lite roliga och mysiga kommentarer. Tänker på er ska ni veta.

KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0