I WANNA HAVE

I wanna have that u hang up, no u hang up, kind of love, 
I wanna have that u hang up, no u hang up, kind of love...

Jag måste säga att jag älskar Greys Anatomy men jag gråter som en liten gris varje gång och börjar tänka massa dåliga tankar bara för att de alltid har sån himla otur!!! Jag brukade vara den som hade så sjukt mkt otur back in the days och nu sen jag träffade Andreas har allt varit så himla bra. Undrar hur länge jag kan stå emot min naturliga otur!? Jag hade ofta otur i kärlek och allt som hade med det att göra faktiskt... Hoppas oturen har vänt för gott..

Tänkte glo lite teve nu. Imorgon ska jag ut och shoppa lite om jag är pigg och glad. Här är min shoppinglista och en bild på Tessan, Carolina och mig, och en på mig och Carro från i Torsdags.

image763

image764

image765

Friends never break up with you...

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0