En underbar kväll

En helt underbar kväll som inehöll;

x Skvaller och hemligheter
x Tjejsnack och "jag har aldrig"
x Massa  vin och cider
x Massa skratt
x Massa pussar och kramar
x Mkt dans
x Bra musik
x Rökmaskin (?)
x Skjuts med polisen hem

Ja, vad ska jag säga. En helt underbar kväll med mina tjejer. Just nu känner jag för att stanna här... Varför måste jag jobba i England, vaaarför!? Men om en månad är jag tillbaka, då blir det NY och nyår här hemma. Känns bara så tråkigt att åka tillbaka när Andreas inte ens är där. Igår iallafall så förfestade vi hos Stef. Så skoj och se alla, speciellt Hedvig som jag inte sett på år och dar! Massa snack och dricka sen taxi ner till Cardinal. Där blev det dans och dans och dans. I love it. Träffade kussen och massa bekanta ansikten. I never wanna leave. Och det dära med polisbil hem är inte så farligt som det låter. Emma hänger ju med poliser och de skulle ju ändån till polishuset, så vi åkte med helt enkelt, billigt, säkert och bra! :) Min älskade Mami kom in imorse och sa hejdå, känns som om jag har varit hemma i fem minuter... Denna veckan själv i Manchester kommer kännas som ett år... Nu måste jag packa lite. Bjuder dock på lite pics.

image756
image757
image758
image759
image760
image761

På bilderna; Caroline Dellgren, Emma Härle, Emma (nya ISflickan), Stepheanne och jag

Nu ska jag packa min väska och bege mig hem till Manchester, uppdaterar därifrån ikväll... Saknar er redan!!!!

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

gissa vem som hade velat vara med??? pussss

2007-11-17 @ 18:34:01
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0