Dålig uppdatering, sorry!

Igår sov jag alldeles för länge, bara mös fram tills halv fyra. Då stack jag hem till Jenna sen fixade vi lite, tog en runda på stan och sen gick vi till "Christmas lights turn on" grej på ett stort torg. Var en show och sen massa fyrverkerier och sen satte dem igång jul ljusen i hela stan. Rätt mysigt faktiskt. Shayne Ward var där och de tjejerna som sjunger "Don't mess with my man"  som kallar sig Booty Luv.
Booty Luv Shayne Ward (press)
Mkt trevligt faktiskt.

Sen gick vi hem till mig och gjorde Fajitas;
image733
image734
GOTT!

Snart kommer jag hem till mina älsklingar. Hinner inte se Emma och My på hundra år eftersom de åker på Söndag tror jag. Ska försöka hinna ringa Emma ikväll. Nu ska jag ut och leta kläder till Måndag. ÖH, vill inte. Hittar aldrig något när jag behöver något!

If I don't know what I've done, I cant fix it, so just don''t walk out on me...

KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

mums, såg gott ut! ha en bra helg :)

2007-11-09 @ 15:10:54
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0