BACK IN THE UK

Igår anlände jag i England och fick reda på att Jenna fortfarande var kvar, så vi gick till Zizzi och käkade god mat sen hem till mig och kollade klart på "I know who killed me". Väldigt annorlunda film men ändån ok enligt mig. Jobbat idag, helt okej. Jobbar imorgon också sen är jag ledig mån - ons. Ska ta hand om mig själv, köpa julklappar, städa, kolla filmer, se om jag kan hitta ett spa med massage och lite så. Tänkte först dra hem imorgon kväll med biljetten kostade 3500:-, lite mkt... Typiskt. Varför har inte SAS sista minuten inom EU och inte bara Sverige?? Ska ut en sväng med Lucie och hennes vänner snart. Bara ta nån drink. Orkar inte sitta hemma och glo. SÅDESÅ! Älskling är ju i Spanien och avnjuter en rolig match som jag inte kan se här ändån. Han ser man inte på länge heller... Usch vad allt är tråkigt just nu.

Hörs imorgon.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0