A night out with work

Okej, stack ut och käkade med jobb igår för Ying slutar idag på Flannels. Åt sjukt mkt kinamat som var helt otroligt gott. Sen stack vi till GayVillage och tog en drink. När jag hade typ druckit ett glas vin och en öl så behövde jag gå på toaletten, självklart trillar jag och stukar min fot på vägen dit, såå klumpig! Blir mega yr pga av smärtan i min fot och spyr på toaletten. Sen mår jag bra igen, slutar dock dricka sprit och håller mig till cola. Men foten gör bara ondare och ondare så halv tolv tog jag en taxi hem. Så tråkigt slut på kvällen, jag är så klumpig, öh. Så idag haltar jag runder här i lägenheten helt ensam för andy är i london och förbreder sig för sin karriärs största match. Arsenal - Wigan. Spännande, jag måste se om jag kan  hitta den på teven, ett måste. Ska käka lite frukost sen kommer Jenna över för lite Gossip Girl, I LOVE!

Här är lite bilder från igår;
image779
Haylea, Vanessa och Kostas.

image780
Jag och Päivi, the scandinavian girls!

image781
Den underbara maten.

image783
Päivi dricker Bloody Mary.

image784
Andi och jag.

image785
Kostas och Ying.

image786
Jag och Kostas.

Iallafall så ska jag  bara stanna inne idag och dega, kan ju knappt gå! Pussar från mig.

KISSES

Kommentarer
Postat av: alex

haha den sista bilden var lite cool :) fan vad jag saknar dig. du är underbart underbar o har världens bästa glada humör alltid. massa love

2007-11-24 @ 18:45:37
URL: http://alexandraliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0