Now that we found love what are we gonna do with it

Sov länge idag, som vanligt. Måste försöka vänja mig av vid det! När jag är hemma ska jag få ut så mkt av dagen som möjligt! Iallafall så gick jag upp och fixade mig sen stack jag och andy till La Mama, åt en räksallad och vitlöksbröd, och en latte till efterrätt! ;) Så gott så. Satt och snacka skit med Andypandy lite. Vi vet verkligen inte vad vi ska göra av alla saker här hemma. Blir väl att sälja tv-apparaterna och få mega mkt övervikt när vi åker hem eftersom vår plan A gick i kras! Men det löser sig. Så länge vi kommer hem så..

This is me today:
image309
Moi..

Iallafall så ska jag väl iväg och handla lite middag till oss om ett tag, sen ska jag nog plugga lite. Måste få rätt på de där visitkorten!

Jag hittade en bild av Helsingborg som jag tror Emmas syster har tagit som bara är så underbar, Helsingborg i mitt hjärta säger jag bara. Sjukt fin stad, the best;
image310
Fria bad.. Jag saknar havet..

Nej.. Jag skriver mer sen, like always.
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0