En underbar Lördagsutgång!

Håll i hatten vilken utgång det blev i Lördags, jag var mer eller mindre DÖD igår, därför jag inte bloggade! Det var förfest hos Emma, jätte trevligt.  Sen ner till Bara Vara där jag mötte upp min PARTNER IN CRIME aka Caroline Dellgren. En kväll med henne kan inte gå fel, och det gjorde den INTE! ;) Det blev en rejäl runda som innehöll Bara Vara, Niklas, Dahlberg, Zoo, Mink och Tempel... Och självklart en korvagubbe med! Mink var en stor besvikelse, sjukt varmt, tillochmed drickan var äckligt varm! En flopp enligt mig! Och enligt många andra... Här bjuder jag på några härliga bilder, nu ska jag och Carro till HIF! PUSS!

image375
My och Jag hemma hos Emma Härle.
image376
Malin och Caroline, Bara Vara
image378
Caroline, Dahlberg
image377
Jacky, Steffi, Jag och Caroline, Niklas
image380
Söta kusin Emelie på Niklas.
image382
Girlsen på Mink.

So long suckes....
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0