why can't i have everything

image219
Donna Madonna, fan vad snygga vi var! Balen var en av de bästa dagarna i mitt liv!

Gick upp lite över elva och la oss i soffan och tittade på film och åt frulle. Så mysigt. Legat och kliat varandra på benen och fjantat oss. Nu ska jag försöka få med andy någonstans, så vi iallafall hittar på ngt. Han var inte sugen på Manchester som jag var.. Vi har inte ens varit på Trafford Center! Menmen... Ska iallafall hoppa in i duschen och fixa till mig, sen om andy inte ska nånstans så ska jag! :)

Miss my girls back home, and my family.
KISSES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soppan loppan kan inte gör en sån där fin bild du har längst upp till mig.??????
Im dying så tråkig jag tycker min är....bläää
pusssss

2007-03-29 @ 17:48:01
URL: http://tuudan.blogg.se
Postat av: pluuumsan

Hej favvo!!!
jag hatar att höra om ditt liv i england haha för jag sakanr dig sååå mycket här hemma.. jag vill göra allt det med dig, shoppa och klia på benet ;) hihi.. loove uu

2007-03-29 @ 18:25:22
Postat av: Danne W

Tjaaa snäckan!
Du håller alltså fortfarande på med din blogg..hahaha!
Tog mig 20 minuter att hitta var jag skulle skriva till er ju :)
Hoppas att allt e bra med er och jag får väl ta och komma över snart igen...
Hälsa den lille från mig..hehe!

2007-03-30 @ 12:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0