VILKEN budget shopping!

En heldag med Daniel i Manchester visade sig bli en underbar shoppingdag. Som vi har budget shoppat och jag är så glad, som vanligt efter mina små turer. Men iallafall, för 800kr fick jag sååå mycket så jag tror jag dööör.

27377-138
Och Carro min älskling, jag hittade, en nästan finare klänning än den jag tänkte beställa;

27377-139

Vad tycks ???

Igår gick jag och Danne upp för att ta ett glas vin på The Horseshoe. Idag var vi och såg Liverpool - Manchester United, sjukt bra var det, vilket tryck i ManUnited klacken, haha sååå bra!

. KRAMAR


Kommentarer
Postat av: carro

din gris den klanningen var riktigt fin. :) nu sitter vi pa ett internetcaf o jonne star o masserar mina axlar. :D han halsar sa gott, tilda med. Till er bada!! saknar dig en massa!! :) puspusss

2007-03-04 @ 17:12:47
Postat av: mammisen

Hej hjärtat mitt! Klänningen var jättefin.Snyggare än den du tänkt beställa. Du har flax du med din shopping.Love you...

2007-03-04 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0