Underbart med sällskap.

Bilder från igår och från iförrgår;

image186
Onsdags på La Mama, mycket vin ;)

image187
Emma i Onsdags

image188
Kisses i Standish

image189
Torsdag, på väg till Manchester

image182
Shopping

image183
Underbara Manchester

image184
We love Topshop

image185
Söta Emma

image190
Jag? Gillar skor? Neeej inte alls...

image191
Me like shopping!

Helt underbart, idag ska vi in till Wigan, det får Emma inte missa ;) Igår käkade vi Tacos och drack öl, och nu har vi precis käkat en mega stor frukost, så gott. Är proppmätt. Ska in till Wigan så fort ANDY kommer hem.

OCH CARRO, jag GILLAR inte dig, JAG ÄLSKAR DIG ;) Miss you bitch :P

Ikväll blir det vin vin och mer vin, snart åker solbrillorna på och så blir det kaffefika i solen :)

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

och jag ALSKAR DIG!! :) ses snaaart babe!! kan du komma hem till nasta helg eller det blir svart?? :/ pussss

2007-03-26 @ 11:02:20
Postat av: carro

och jag ALSKAR DIG!! :) ses snaaart babe!! kan du komma hem till nasta helg eller det blir svart?? :/ pussss

2007-03-26 @ 11:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0