Tuesday does'nt come to soon..

image145

Good morning my friends.

Läste precis Carro & Tildas resedagbok och som vanligt avudas jag dom till tusen.. Men vaddådå? Jag sitter i England, the land of rain! Haha, fast just nu skiner solen! Mycket nice. Idag ska jag äta sushi när vi har lämnat danne på flyget, ska bli sååå gott. Idag vaknade man av att Danne rev hela lägenheten när han skulle försöka städa, haha. Emelie... Jag saknar dig! I helgen ska jag ha cpmys med plumsan, jag längtar älskling! Hoppas nu att vi kommer hem bara! Pallar inte att flygen  ska krångla! Men vi hoppas på det bästa!

I have nothing more to write at the moment.
Be well, cyckelställ.
KISSES


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!
Alldeles i början av stimallen, Den första bildkoden du ser; den ska du byta ut.
Fråga igen om du inte hittar!

2007-03-06 @ 15:24:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0