Time to cook and relax

27377-137

Nu har jag och Andy visat Danne själva Wigan Town och druckit kaffe och kollat i affärer lite. Nu ska jag snart laga fläskfilé, pommes och sallad till oss. På Lördag ska jag och Danne (kanske andy om han inte kommer med i truppen) se Liverpool - Manchester United sen på kvällen skulle det kanske bli lagfest i Manchester så då ska jag och Danne fan hänga på :) Måste se utelivet i Manchester för fasen. :) Jag funderar starkt på att ta en mysigt bad efter maten, det hade varit såå skönt.

Nej nu får vi väl väcka danne sen skulle andy ha datan för han har fixat så han kan se sitt kära hif genom datan. Så jag får väl överlämna laptopen.

Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0