Så många ideal..


Wanna kill them? I DO!

Själv är men ett fetto om man jämför. Förjävligt, jag ska sluta äta. Neeej, det är det bästa med livet! En liten kagge får inte stå ivägen. Kränga är det bästa som finns, vad gör man då? Cp tränar ihjäl sig? Förmodligen.. Orka.. Får väl börja gå mina powerwalk rundor om man ska kunna visa sig i bikini detta året.. "WATCH OUT, EN VAL" blir det annars.. Haha. nej nu ska jag trycka ner andy i sängen och tvinga honom titta på en komedi som han fixat idag, nämnde jag att jag såg "Step Up" häromdagen, såå bra film... Vänta, jag har ändrat mig, jag ska döda andy och titta på en film själv. KISSES

Kommentarer
Postat av: issa

JAG FICK JOBBET PÅ H&M ÄLSKLING! :) weeiho, jag är så jävla glad. dom ringde upp mig samma dag för dom var så imponerade att de ville ha mig direkt! :) Knappt gott. kommer du hem och jobbar på intersport i sommar så vi kan luncha tillsammans eller? ;9 Miss you baby.. LOVE YOU! Puss

2007-03-16 @ 10:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0