Om man skulle bege sig till sängen..

image175

I miss min absoluta bästa vän, Carrie my love.. Nu känns det verkligen i hjärtat att vi har varit ifrån varann för länge.. Jag saknar även min spralliga Daniella som jag inte heller har träffat på hur länge som helst! De andra har jag ändån träffat rätt så nyligen men självklart vill jag träffa er varje dag. Jag hoppas och tror på sommaren, att vi kommer ha en underbar tid då.. För jag vill verkligen det, promise me girls!?

Nu har jag och andy krängt kinamat och inte kommit överens om en film och se, så jag hamnade vid datan och andy hamnade flippandes framför teven, trött är jag så sängen verkar lockande, i think i dive in! ;)

Sov gott och dröm sött.

KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

men vet du vaaad? nyheterna ar att jag kommer hem den 7 april!! sa om du skulle kunna maka dig hem over den helgen sa blir det party?! det ar lordagen den 7 april. :D

2007-03-17 @ 08:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0