Monday you can fall apart...

image141
Sommaren 2007?

Haha eller inte. Kanske sommaren 2025! KANSKE! Iallafall så är det måndag idag, igår gjorde vi absolut ingenting förutom att ligga i soffan. Mysigt med sådana dagar ibland. Snart ska vi in till Manchester, danne är shoppinggalen. Sen vet jag inte vad som händer mer idag, kanske ut och äter, danne åker ju hem imorgon. Sen i helgen kommer jag och Andreas förmodligen hem en sväng. Då ska jag och plumsan ha en hel myskväll + en helmysdag! Aldrig fel. Nej nu har jag inte så mkt mer att skriva. Let´s go.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Tuudan

gumms!! kommer ni hem till festen eller??...
puss!

2007-03-05 @ 15:14:27
URL: http://tuudan.blogg.se
Postat av: Verna

Nej nej halla hall i hatten, kommer NI hem till helgen????? Jag kommer ju hem pa lordag!!! Sooooouuuup we must seee eachother, do you understand??? Hahha vad skoj isafall. Let me know iaf. Puss pa dig

2007-03-05 @ 18:03:00
Postat av: plumsan

hjärtat!
jag längtar till vår myyysiga dag!! :D
coome homee

2007-03-05 @ 19:41:13
Postat av: Fanny

idag åt jag sushi , o då ägnade jag mina tankar åt dig .. ;p

2007-03-05 @ 23:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0