Min första lista nånsin;

Fyra saker du kanske inte visste om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Kassör
2. Vårdare på pensionat
3. Mjukvarukonsult
4. Butiksbiträde Intersport

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Pretty Woman (best of the best)
2. When a man loves a woman
3. Björn Bröder
4. Hitta Nemo :)

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Drottningg. HBG
2. Tågaborg HBG
3. Ringstorp HBG
4. England, Wigan

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Sex & the city
2. Grey's
3. Vänner
4. Desperata hemmafruar ;)

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Thailand
2. Kreta
3. Mallorca
4. Bornholm (hahaha)

F) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. blogg.se
2. Hotmail
3. Aftonbladet
4. Min kurs-hemsida

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Oxfilé
2. Tacos
3. Grillat
4. Pasta

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Med Caroline och Tilda i Australien
2. På en strand på Phi Phi (min favvo ö)
3. Hemma i HBG med vännerna (finare väder där idag tydligen)
4. I Stockholm med Daniella


Min första lista. Har aldrig pallat göra sånna innan.. Men vad gör man inte när man har tråkigt? Jag och min retsticka till man var och fikade inne i stan innan idag, sen åkte vi till tesco och handlade mat. Han letade tillochmed upp Sushi till mig, så det har jag ätit mig mätt på nu. SÅ GOTT. Sen stack vi då hem och nu sitter jag här och han ligger i soffan och spelar sitt (beroendeframkallande) bärbara Nitendo. Carrsan, så tråkigt att jag inte kan komma hem till nästa helg, men jag letar flyg så jag kan komma hem typ mitt i veckan eller nåt.. Så då får vi ses. :) I can't wait.


Nej, får väl sätta mig och flippa lite på teven.

KISSES and HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0