Med brist på saker att göra..

image205

Vi hade ingenting och göra, så vi gick upp och luncha på La Mama, vi är stammisar där nu ska ni veta. Den la vi oss på en filt i solen, andy sov och jag läste lite.. Himla varmt och mysigt.. Sommaren är verkligen på väg. Man känner det i luften. Imorgon vet jag inte vad jag och andy bestämmer oss för men vi är lite sugna på att gå på P.Diddy's konsert i Manchester, se om vi hittar några biljetter på svarta marknaden, brukar inte vara så svårt. Eller så blir det lungt imorgon igen, börjar bli lite rastlös men det finns knappt nåt och göra i tråkiga Wigan/Standish. En och en halv månad kvar här bara.. Inte så farligt.

Me and my cam;

image206

Foto och grafiskt är min passion..

Vad är din?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0