LOVE THE SPRING

image203

Jag måste erkänna att våren är himla underbar dock är sommaren min favvis årstid. Men på våren känns allting så nytt, så ljuvligt och så spännande. Hela sommaren ligger framför en och man gör upp massor med planer på vad man ska göra hela sommaren, trots hälften av planerna går i lås. Men bara denna väntan på sommaren, väntan på "the time of your life" känns så himla bra. Sommaren kommer bestå av ljuvliga dagar på stranden, kvällar på gröningen, bus i båstad och massa segling på carros båt. Kommer också bestå av en vecka med familjen i Spanien, Barcelona då jag ska pressa som aldrig förr och bara njuta av det underbara livet. För erkänn, en vårdag som denna så är livet underbart, no matter WHAT.

Sommaren 2007.. Jag längtar så mycket så jag spricker! Eller vad säger ni tjejer?
KISSES

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)
gud va snygg bild... vårlik;) ha det fint! kram

2007-03-26 @ 22:57:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0