Jesus Krist..

image165

image166

Vanessa, här har du våra "jesus krist" bilder! Vi ska altså föreställa Jesus på korset,
Vanessas sjuka uttryck! Haha vad lite vin kan göra.

Igår var det min officiella "starta-plugga" - dag. Så nu har jag tankarna fyllda med det... Så svårt och bli nöjd med något, men jag har två veckor på mig, så det är cool lungt. Andy ska spela reservmatch mot Liverpool idag så jag blir själv hemma från fyra till typ elva. Ska nog göra mig en go Ristorante Pizza med mozarella på och så ska jag plugga lite + kolla på the holiday. Andy har fixat "Perfume - The Story Of A Murderer" så det kan bli den också, fast andy ville nog se den så jag kanske är snäll och väntar på honom :)

Nej, lite slappe.. KISSES

Kommentarer
Postat av: carro

meeen aaah vad jag vill vara dar! kanns helt cepe att jag sitter har liksom, pa andra sidan jorden, o ni ar hemma o partar utan miiiig!! :( miss you!!

2007-03-17 @ 08:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0