is it cool to be dead?


Topmodel fotografering, det är tydligen mode/inne att vara död.
Jag är sååå ute isåfall...


EMELIE is comming tooo meee. Den 18 april, då ska det busas som aldrig förr. Ser verkligen fram emot det gumman! U n' me. Sis for life. Haha. Nej men verkligen, jätte skoj. London hoppas jag på också. Tradit att det är så satans dyrt bara. Har sett massor med avsnitt av Greys nu, och ska in och se fler. Nej jag har inget liv för tillfället. Imorgon skulle det iallafall kanske bli lite socialt med den andra andreas, norsken christoffer och andreas tjej. I hope so. Need it. Nej. Nu så ska jag tråka vidare. Emsan, underbart och höra din sexigt hesa röst idag! Love u bitch. ;)

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0