I miss my best friend..

image202
Carrrrsan, på nyårsafton, i miss u so... Jag var så ledsen när jag skulle åka.. Men nu är det
inte lång tid kvar.. Ska göra allt för att komma hem snart. :)

Nu kom andy precis hem och jag har ätit en god stor frukost. Så gott. Ska nog upp till La Mama så får jag ta en kaffe och andy var sugen på att käka lite. Det är ju fint väder idag med, i love it. Nej en snabb dusch nu.

KISSES

Caroline ar pa G... nu vantar uppfor, uppfor, uppfor o sen en ljuvlig nerforsbacke.. Detta ar Wategoes Beach, surfarnas paradis
Haha carro jag var tvungen, du är ju så söt! Och nu kan du inte klaga på att jag inte har bilder på dig ;) LOVE U

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha aaaaw babe! vad du ar gullig! eller ngt. :P hihi, saknar dig!! pussar ses snart! :)

2007-03-28 @ 03:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0