I just love love LOVE music!

27377-136
Music, makes the people, come together...

Seriöst nu, vad skulle man gjort utan musik? Man lyssnar på det när man är ledsen, när man är glad, när man är uttråkad, när man ska festa, när man är ensam, när man är med vänner, när man är ute och dansar, när man fikar och när man kör bil! Alltid så är musiken med, den är så otroligt viktig, iallafall för mig. Körde Andy till träningen för en timme sen, och när jag åkte hem drog jag på volymen ja jääävlar i det, det är så underbart! Snart ska jag köra och hämta yre Daniel som yrar med tågen hit. Haha. Nej jag får dra mig nu, med HÖG volym! ;) Bäst i steron nu är Fergie!

Jag funderar på denna klänning (30pund), vad tycker ni?

TFNC High Waisted Pinafore Dress


















Bye bye babies.

Kommentarer
Postat av: carro

den klannignen var askalas snygg!! :) really hot! :) nu ar vi pa lankan igen o det kanns mysigt att ha jonne har bredvid mgi igen. hade dock ocksa fatt en dos av soppan! kan inte fatta att det var TVA manader sen vi traffades... helt cepe.. usch. men snart ses vi! saknar dig en massa!! kop klanningen!!

2007-03-02 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0