gud läser förmodligen min blogg

Idag är det strålande solsken, altså har jag kommit fram till att Gud läser min blogg. Satt ute och åt flingor och bara njöt, jag och andy fick ett cepe ryck, eller mest andy. han började städa som en galning så jag hakade på och nu är här jätte fint och behagligt. Får kanske besök ikväll av Andreas och Anna. Hade varit trevligt. Nu ska jag ut och gå i solen.

Sometimes I feel
sometimes i don't
sometimes i'm angry
sometimes i'm not
sometimes i feel restless
and then i wanna run
run from everything that makes me angry
run from everything that makes me restless
but suddenly i stop
standing there thinking
and always, always i turn back
wondering how life would be if i ran..


image222

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0