Favvisar

Personer jag gillar;


Fergie

Gwen Stefani on the cover of Elle magazine
Gwen

Paris and Nicky Hilton
Paris & Nicky (just becouse)

Lindsay Lohan in a see through top
Lindsay såklart


Jag & Andy kom precis hem från La Mama, vårt lunchställe, där de tydligen älskar oss och bjuder på kaffe :) Emma, dit ska vi imorgon :) Klockan tio anländer Emma och sen är hon min tills söndag :) Så nice. Och vår säng är såå skön nu by the way, andy fick väcka mig när han kom hem (halv ett). Vadå skön säng? Den är perfekt mjuk and i love it, min rygg mår redan bättre. Nej, nu ska jag plugga lite. See you soon.


KISSES


Kommentarer
Postat av: en arg carro!!

eeeh haaallla!! Personer du "gillaR"?! OCH VART AR JAG?! Bajsrumpa... :P (puss pa dig din grisekno)

2007-03-22 @ 07:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0