En utekväll i Wigan!

Herregud, är allt jag har och säga.
Vi trodde aldrig att det ens fanns ett uteliv i denna stad men ACK så fel vi hade.
Igår satt vi tre här hemma och började dricka så smått,  vid tolv gick vi till vår pub, The Horseshoe som tyvärr stängde. Då gick vi vidare till The Globe, som ligger precis bredvid ;) Där kände de igen kändisen andy och de började bjuda på dricka och grejer. Sen fick vi några tips om lite partyställen i Wigan och vi tänkte, what a fuck? Vi kan ju alltid åka in och kolla, annars åker vi bara hem igen. Observera att jag trodde att det skulle bli en kväll på puben så jag hade mina uggs-skor och en rosa kashmir tröja på mig, haha! Helt fel party-outfit om man säger såå.

Men iallafall så kom vi till denna underbara gata "King street" som var fylld med pubar, disco och folk! Vi gick och ställde oss i VIP kön på det discoteket som hade längst kö, eftersom vi förmodade att det var det bästa stället, och hoppades på att vakten skulle känna igen andy! Och det var inga problem, och vilket ställe, typ Cardinal fast bättre! Danne tappade ögonen så fort vi kom in, brudarna hade knappt något på sig, kortkort eller hotpants typ.

Så vi tre in där och drack ännu mer! Men skoj hade vi, var hemma vid tre tiden. Så folk, det finns ett uteliv i Wigan. Emma, dit ska vi när du kommer ;)

Idag har jag och Andy bara softat framför teven, mysit och kollat film, Danne vaknade precis. Haha.

Och Carro, jag måste berätta vad jag åt precis; Pizza! Och inte vilken pizza som helst. Pizza Ristorante - Mozarella! Den du älskar ;) Jag tänkte på dig då :) Hälsa jon och tilda från mig. Jag LÄNGTAR tills vi ses.

Bild från "The Horseshoe" i Fredags.

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0