En underbar helg

image158

























En helhelg med Plumsan! Vi har haft så roligt och mysigt, tack älskade för att du gjort min helg så bra!

I fredags kom jag hem till hbg, träffade emma och stack ut och käkade kinamat och sen dahlberg för ett glas vin och lite mer skvaller. Sen hade vi en go myskväll med massage och film, våra kvällar är så bra! Låg och gastade hela kvällen, hade ont i magen av allt fnitter. Folk, emma är en sjuk människa ibland, speciellt när hon tror att jag är kingkong när hon håller på att somna! Ääälsklingen ;) Sen på lördag morgon sken solen över hbg och jag och emma tog med oss luggen och solbrillorna till stan och väla. Gick och lullade, kollade lite affärer, träffade folket, käkade lunch OCH fete fika på roberts! Sen kvällen var det reunion hemma hos Nessa, jätte mysigt, satt och snackade och drack vin, emma, vi skulle gått hem efter det! Bajs hbg! Same old same old... Man kan inte ens ta en taxi från Tempel utan att bli trackad av två äckel! ÖH vad jag ville döda någon igår, och ANDY var inte till så mkt stöd när jag ringde honom och försökte få ut mitt agg, klockan var dock fyra men ändån! ;)

Så jag fick iallafall skydd i en taxi från "the crazy fuckers" och hem till min sköna säng kom jag, tacka gud för det. Hbg måste skärpa sig, som emma sa, det är inte skoj och gå ut längre... Så jag drar mig tillbaka till mitt Standish med min man och hänger där istället. :) Emma från jobb kommer snart, ska bli så skoj.

Detta blev ett långt inlägg, men det har varit en lång helg! Köpte skor;

Dom ska jag resa hem i idag. Mycket sköna!

Nej nu får jag sluta skriva, skriver imorgon eller ikväll när jag kommer hem till vår lägenhet! KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0