Lite brunare, Lite snyggare

image394

En helt underbar vecka har gått. Har haft mega roligt med min underbara familj i underbara Spanien, Salou. Sjukt fint har allting varit och jag har verkligen njutit till fullo. Sen kommer man hem till likadant väder, kan inte bli bättre. Caroline "fyllot" mötte oss på knutan inatt. Min älskade vän! ;) Så jag kom inte i säng förrens halv fyra inatt eftersom Carro hängde med oss hem och sen körde jag henne hem. Men jag har ju saknat den glade ;) Varit hos Emma precis, så glad att hon blev glad för mina studde presenter till henne! Missade ju dock både hennes och Issas student :/ Nu ska jag hem till min pojkvän, som seriöst TROR att han är brunare än mig efter 1½ timme på gröningen. I DON'T THINK SO! We will see. Pussar,

IT'S GOOD TO BE BACK

image395

Soppan is the boss ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0