Jobbade lite extra idag

Fick ett mess av Malin vid åtta, hon verkligen bad mig jobba och jag hade ändån inget vettigt att göra idag så det var inga problem för mig, plus att jag började tolv också! Så lite extra pengar i fickan! Allt för vännerna ;) Nu har jag nästan precis kommit hem, lite blöt av regnet.. Bara två dagar kvar tills Andy åker, JAG VILL INTE! Usch vad det kommer bli jobbigt, verkligen en prövning för oss. Men vår kärlek klarar allt :) Nästan iallafall... Ska ut och käka med Andy Jakob Kajsa och deras lilla Axel snart. Vi väljer mellan Oasen och Cantina. Jag är så sugen på Oasen :) Men vi får se. Ska fixa mig lite nu. Här kommer lite bilder från midsommarafton;

image413
image414
image415
image416
Ted satt inte så bra på stolen efter att Zoa hade grävt en grop under den!

Nej, fixing på G.
Jag längtar redan till Lördag, fest hemma hos Carro och min bitch på jobb ska nog med, även kallad Alexandra! :) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0