En mysdag med Plumsan

Vaknade vid elva av att Emma kallade mig sömntuta. Sen käkade vi frulle och sen blev det en go rulle! ;) Bridget Jones är aldrig fel asså. Sen duschade vi och stack ner i stan och lunchade. Mezo är sååå gott så I DIE. Shoppade en vit kofta och ett album som jag ska fylla med Spanien foto! Pyssel är så skoj. Ikväll ska jag förmodligen ner och ta ett glas vitt med Lina på Bara Vara, Emma jobbar hårt där ikväll :) Så vi ska köra lite med henne. Hehe. Här kommer två lök bilder på mig och Emma idag.. Och Carro, vår dikt rockar faktiskt mer. Ha så roligt i Stockholmooo. LOVE YOU.

image398
image399
Coolingarna NUMMER ETT. Haha..

Nej lite vin med Lina, och sen kanske bio med killarna, aldrig fel!
KISSES

Kommentarer
Postat av: plumsan

hahaha.. FYFAN vilket fotto,jag ser ut som en bimbo :P var filnmen bra igår gumman? pussssssis

2007-06-15 @ 11:30:31
URL: http://plumsan1.blogg.se
Postat av: sara

Alltså shit, tjejen till Vänster, Riktigt fina ögon! Bruna ögon med
ljust hår är underbart fint!

2007-06-15 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0