Back to work

Igår jobbade jag på Intersport. Så nice och se alla glada gamla goda ansikten igen! Har saknat er alla så himla mycket. På Lördag blir det personalfest på Bakken! Kommer bli sjukt bra, det som inte är så bra är att jag jobbar Söndag, men det är smällar man får ta! Sen efter jobb kom mina änglar och hämtade mig. Sen bar det av till Hampan med Emma och Caroline. Haha, inatt hade vi poesiafton.

SMS kl 23:16 från Caroline:
Klockan är fyra, och vi är alldeles yra
Heta som få, och utan trosor på
Men vad gör de?
Vi är ju på turné!!!

Kontring av Sofie och Emma kl 23:24:
På hampan vi hänger, för det är vi som bestämmer
På de lurviga vi svänger, så killarnas tungor bara hänger
Vi är trion nummer 1,
the best a man can get!

Hahaha, vi är så jävla lökiga! Men vi är ändån the best of the best. Så det så!

Nu ska jag och Emma ner i stan och luncha på typ Mezo! Såg att jag hade 1200 mer på kontot än väntat så det är jag värd!!! ;) Puss babes.

Kommentarer
Postat av: carro

Jag röstar på dikt nummer ETT!!!

2007-06-14 @ 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0