Undrar vad framtiden har att ge mig?

Jag hade en mega konstig dröm inatt, och nu går jag runt med den dära konstiga känslan i magen. För att försöka skaka av mig den så gick jag ut och gick i en halvtimme, men känslan finns fortfarande kvar. Det finns så många frågor och för lite svar. Jag undrar om allting kommer att bli bra. Kommer jag verkligen klara mig utan mina änglar? Jag vill så gärna att det ska funka men just nu så känns det så långt ifrån! Jag vet så mycket, jag vet så lite. Jag vill lita på mig själv men innerst inne tvivlar jag. Det är så mycket som man ger upp. Och ändån så lite. Jag vet att allting kommer vara kvar. Men tänk om? Usch, nej... Jag ska åka och hämta upp Emma nu, sen ska vi till Carros jobb och fika lite. De kanske lyckas skaka bort mina dumma tankar, de brukar de göra, mina underbara vänner, vad skulle jag gjort utan er?

Förresten, idag börjar mitt nya, nyttigare liv. Jag ska försöka loosa lite vikt. Varit ute och gått imorse, käkat omelett till frukost. Ikväll ska jag ut och gå med Emma, vare sig hon vill eller inte! Så vi får se hur bra det går denna gången. Men jag är peppad till max. Inte alls nöjd med mig själv nu! Så nyttig mat och motion! Det är källan till en underbar kropp :) Haha. 5 kilo NER är mitt mål. Wish me luck!!!


My angels ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0