Torsdagar is the shit

Slutade åtta igår, stack hem med Alex, fixade oss. Carro kom också. Satt och drack lite, fixade oss osv. Sen kom André så tog vi bussen ner i stan och in på Bara Vara där det blev massor med vin, och sen ut och dansa på Cardinal. Länge sen jag hade så skoj! Ett leende var fastklistrat på mina läppar hela kvällen! Mega mega mega skoj faktiskt. Ikväll kommer min älskade man hem till Helsingborg efter ett hårt träningsläger. Jag ska ta hand om honom :)

Och HAN som tydligen är viktexpert som fortsätter att ösa kommentarer, skriv inte igen om du inte vågar stå för vem du är, pallar inte fega människor på min blogg!

image457
Alex & André på Bara Vara
image459
Jag och Caroline har en kärleksfull stund på bara vara :)
image460
Alex & André, Cardinal
image461
Dansgolvet var hett! ;)
image462
Kusinen Emelie hittade man självklart ute också :)

Väldans trevlig utgång. Smsade precis med Andy, han sitter på flygplatsen redan, laddad att komma  hem till mig! Åh vad mysigt det ska bli! Wiii, snart ska mamma laga pannkakor till mig! Gottis, imorse bakade jag och Alex scones, MEGA gott;


Vi GICK också ner i stan och mötte Carro över en smoothie :) gottis. Nej, en go dusch nu kanske, mmm.. KISSES


Kommentarer
Postat av: Diddi

Det är bara att skita i såna människor, töntar som inte vågar stå för vilka dom är. Patetiskt :P

2007-07-21 @ 00:31:48
URL: http://www.dmathisen.blogg.se
Postat av: Fanny

hej soppis !
det var alldeles för längesen ..

2007-07-22 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0