Mega mysig/rolig kväll igår!

Lördagar i all sin ära! Bara Vara var mega mys, firade Carolines födelsedag genom att bjuda henne på middag och vin där, blev drinkar, jätte god mat och massor med vin. Hade jätte trevligt. Sen stack vi en sväng till Cardan och dansade och svängde på de lurviga! Jag, Carro, Emma och Issa. Sen mötte jag upp med min älskade pojkvän som har varit hemma i helgen, så gick vi hem tillsammans, självklart skulle dock han in på Amadeus, tjockisen ;) Men jag har verkligen njutit av att sova i hans famn nu i två hela nätter, längtar tills han är min för en låååång tid om en och en halv vecka! Iallafall, jag har satt ihop ett litet kollage från igår, så njut;

image464

I love you girls, och Issa, jag hade bara EN psyko bild på dig, därför du inte är med! Din fotoskygga varelse! ;) Haha what??? Nej nu ska jag hitta på något att äta, pallar inte trycka pizza som mamma och pappa ska!

So long suckers, och Fanny, JA, det är alldeles för länge sen!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0