Jag saknar puffe lite...

Saknar min man, speciellt om nätterna... Ingen håller om mig, ingen att gosa med under täcket...MEN I HELGEN KOMMER HAN :) Ska bli mega mys!!!! Fick lite bilder på vår lägenhet. Ska faktiskt bli skoj och flytta till något nytt och eget! Inget provisoriskt liksom. Här är en bild på vårt framtida sovrum;

image453
Och vårt ,matbord;
image454
Åh vad jag vill börja köpa massa saker till lägenheten. Bättre att köpa där! Men den är verkligen mega mega fin. Love it.

Imorgon ska jag och Alex ha en "gosse-dag". Laga mat och mysa. :) Har precis varit nere på The Tivoli och käkat mega god mat med Carro, Ia, Jonne och Bengan! Mycket mys! Nu ska jag sova, jobba 10 timmar imorgon. Inte skoooj.
KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0