Come closer...

I miss my male bitch..

Sitter här och lullar på facebook, har inget och göra. Helt ensam känner jag mig.. I miss my Andy.. Men men, 20 dagar kvar. Det går snabbt!!! I say to myself.. Imorgon fyller min älskade bästis Caroline 20 år och det ska vi fira!!! Ska bli mega skoj, jobbar dock men slutar sex, så det är skönt! Alex lämnar mig nu i tre dagar på jobbet, bitch är vad hon är ;)

Hittade lite mer bilder;
image443
My bitch + me
image444
The gang again!
image445
Jag och Vickan


Love love love it.
See ya bitches ;)
KISSES

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aa, so do I! :D yes, mycket möjligt att vi ses i vimlet :) puss&kram!

2007-07-13 @ 00:08:30
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: Ylva (Härles polare)

Här hittade man dig! Mycket underhållande blogg :) 1) Du, tjock?! Rena skitsnakcet!! Nån brud som är avis för du får vara "footballswife" & göra det du vill med killen du vill leva med. Ska absolut inte ta åt dig! Kan ju själv tänka dig hur hon ser ut eller hur...? ;)
2) Jättesnyggt det brun/grön/vita linnet du hade på bilderna från Båstad!
3) Hälsa Härle, & trevlig sommar! :)

2007-07-13 @ 15:26:29
Postat av: A

Tyvärr. Inlägget kommer från en kille. :)

2007-07-18 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0