Väla is nothing

Okeeej, idag stack vi in i Wigan till typ ett JÄTTE köpcentrum som aldrig tog slut. Ögonshoppade mest idag, hittade dock en mobilladdare och en tidning så jag har något och göra. Ikväll ska vi köra Andys päron till flygplatsen :( Tråkigt att de ska åka så snart... Men Andy är ju kvar, trots han ska åka på Fredag. Imorgon har vi lite alternativ på schemat dock. Ska kolla lägenheten men nån från laget, sen ska vi träffa Walle från HD och sen ska vi hitta nån drop in tid och fixa frissorna ;)

Men allt hinns kanske inte med. Nu sitter jag i Lobbyn och dricker vin, jag kommer nog bli lite alkis här, men skit i det. ;)

Och Jonne, vilken fin komplimang du fick att du liknar Linus Wahlgren! Haha, jag kan bara tänka mig så mycket Carro flabbade ihjäl sig när hon såg det.

Hörs folks. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0