The Manchester United day

27377-104

Igår var jag och älsklingen och tittade på Manchester United, Henke (som för övrigt gjorde första målet) fixade biljetter och lite sånt till oss, mycket snällt av honom :) Det var verkligen en upplevelse, hela stadion skakade.

27377-103
27377-102
Jag och Andy gastade som vanligt.

Efter matchen onsade vi in oss i "players lounge" där Henkes fru Magdalena och dotter Janelle satt och väntade på Henke. Vi ville mest vänta ut trafiken från 75.000 åskådare och säga tack för biljetterna. Jag hade förväntat mig ett rum fyllt av modeller som väntade på sina stjärnor men självklart var alla helt normala människor, fast med lite dyrare kläder förståss! Kände sig dock lite malplacerad men det var skoj och se lite kända ansikten, som alltid :)

Och nu Bonnie, Carro, emma och danni (ni enda som kommenterar) så kommer det roligaste med gårdagen. När vi hade tackat för biljetterna så började vi vandra till vår bil, haha och när vi kommer ut ur själva byggnaden så står hundratals människor runtomkring utgången (fotografer & galna fans) och väntar på de riktiga stjärnorna! SÅ KOMMER VI!!! HAHA, jag höll på att skämmas ihjäl.. Man hörde mummel som "who the fuck is that" osv... Där stod de och väntade på sina idoler och så kommer jag och andy... Nej det var iallafall roligt, sen hittade vi knappt bilen heller.

När vi väl kom till Wigan så köpte vi McDonalds, som vi smugglande in på hotellet för det är ju oartigt och ta med mat hit, haha, andy hade sin hamburgare under jackan och jag hade min i väskan! Vi är lökarna av alla lökar.


Iallafall så får vi nog vår lägenhet idag, om inte, så får vi den imorgon. Men om vi får den idag så har jag nog inte tillgång till Internet på ett tag.. Så ni får messa mig! Min mobil räkning kommer inte vara så hög iallafall ;P

Nej, nu ska jag skicka lite mejl. Saknar er älsklingar! JÄTTE MYCKET! PUSS

Kommentarer
Postat av: sofie (råkade hamna här)

hahaha, vad roligt när ni gick ut ur utgången :) men vafan, snart blir ni kanske lika eftertraktade :D

2007-01-08 @ 13:28:46
Postat av: Miss Richter

Åhhhhhhh, sweetie!!!! Underbart att läsa allt om vad som händer.... Nog inte lite coolt att ni va på matchen igår och lägenheten är ju asfin!!!! Kommer förmodligen i mitten av feb, hoppas att det passar!!!! Och då blir det verkligen London för fröknarna ;-) .....shopping och cocktails!!!! Ska bara kolla vilka matcher som är då, får ju passa på!
LOOOOOOOOOVE YOU SISTER och saknar dig a lot!
Kisses Emsan

2007-01-08 @ 13:36:43
Postat av: mathilda

gud vad häftigt att vara där.. verkligen en dröm för många,( bla mig ), hehe. :). jag brukar läsa din blogg och tänkte att jag kunde kommentera. du skriver riktigt intressanta bloggar. jag känner inte dig, men jag är från påarpskola & var och interjuvade andreas för ett tag sen när han spelade i hif. jag är ett riktigt hif/fotboll-fan, men jag hoppas det kommer gå bra för andreas & dig i england. ha det bra.

2007-01-08 @ 20:23:39
Postat av: dannjella

HAHAHAHA :D ni är fan lökarnas lökar.. jag kan se er smyga in på hotellet med värsta skyldiga ansiktet och bara stinker maccedonkan. HAHAHAHAH!

Men du, om några månader så är det er alla fansen står o väntar på ;) ni kommer ha egna livvakter o så.. i know. jag säger som carro; börja redan nu tänka på parfymdoft och byxmodell :D

MISS YOU!!! PÖSS!

2007-01-08 @ 22:12:03
URL: http://www.nogg.se/vykort
Postat av: bonanza

hahaha ja det är gött att du glassar så det räcker och blir över för oss med. själv går jag runt och blir ovän med alla på stan som vanligt :P idag har jag imponerat på mina nya klasskompisar genom att beställa den största tallriken mat någonsin.. får ju visa vad vi butcher går för haha.

PUSS PUSS

2007-01-09 @ 16:30:46
Postat av: Siwan o Tommy

Hallå Fia-Lotta!
Kul att läsa om era äventyr i the big country! Undrar om något tidigare har smugglat burgare på ett lyxhotell? Om vi förstår det rätt har ni sommar (-temperaturer)i England, stämmer det? Hur mycket folk bor det i Wigan? Hur lång är det till Manchester/Liverpool?
Vi ses en dag på bryggan (i Liverpool alltså)!
Hälsa Andy (han läser kanske inte din blogg?)

Hälsn/Siw och Tommy

2007-01-09 @ 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0