So far, so good

Dear Diary 

Ännu en ensam dag på hotellet. Trösten är dock att Andy kommer hem ikväll. Detta är en stor dag för honom, hans debut i Wigan Athletics JJag kände mig dock lite ensam när man satt själv vid frukostbuffén imorse, men snart ska vi lämna detta hotell liv och flytta in i vår underbara lägenhet, måste se till att fixa Internet där också. Så vad har jag gjort idag? Käkat frukost, badat i badkaret, pratat med mamma och pappa över telefon och nu har jag gjort vid mig, orkar inte gå runt i mys alltid.  

So far away but not so long.
 

Ni där hemma, ni ska veta att jag saknar er. Främst familjen som alltid brukar finnas där när jag somnar och vaknar, ni vet att jag älskar er. Mammisen, Pappisen och Brossan.. Men ni kommer hit snart, och får jag cp panik så får Andy boka ett flyg hem! Sen Caroline, det är en lång tid vi kommer vara ifrån varandra, men vår vänskap klarar allt, kommer bara ha ont i mitt hjärta så mycket jag kommer sakna dig, du är verkligen en äkta vän, föralltid min! Emma min lilla räka kommer snart hoppas jag! Och Emelie my love, nu jävlar får du också komma Och alla på jobbet, man saknar er himla mycket också.. Ni är bäst, bara så ni vet. 

Men jag är i alla fall här med min underbara man som jag inte hade kunnat klara mig utan, det ska ju bara vara vi. Right?  

Man lever i en värld av ovisshet. Man vet aldrig vad som ska hända, det finns så himla många möjligheter och man kan inget annat än att bli förvirrad av alla möjligheter som ges. Vad är rätt och vad är fel? Jag vet att detta var rätt beslut att följa med hit för jag följde mitt hjärta. Men frågan är var jag ska gå från här..
 
 Lights will guide your way..


 
Solong suckers, LOVE YOU!


 p.s här ska vara bröllop på hotellet så alla är asfinklädda och jag känner mig LITE utanför i ett hörn med min laptop och utan min man! hungrig är jag också men roomservice funkar inte och jag kan inte beställa nu när det är bröllop, HJÄLP MIG! d.s 

Kommentarer
Postat av: "räkan"

snaaart kommer din lilla räääääääka!!!!

2007-01-07 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0