I CAN'T GET NO SLEEP

Min sömnlöshet förföljer mig från England och hit. Jag sover himla dåligt och jag vet inte vad det beror på, jag har aldrig haft problem med det innan. Iallafall så har jag idag varit och fikat med mitt älskade gäng från skolan; Butcher Deli. Som jag saknat dom tokstollarna! Ni är bäst och ni vet om det. Sen hittade jag ett par underbara stövlar som praktiskt taget köpte sig själva till mig eftersom jag var tvungen att ha dom! Ni vet hur jag är med skor!

Sen kom mamma och hämtade mig så blev det väla! In på Intersport och kramades lite mer och så in på Wedins till Ida och Lina! Saknar alla ju! Sen hem till Andy i påarp och hämtade lite saker, sen en god middag här hemma med min familj. Snart kommer My & Issa och hämtar mig, så ska vi MYSA!


Älskade HBG

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0