Fullt schema!

Godkväll!

Idag kom Fanny med Sushi till lunch, och jag som trodde jag skulle hata det, ÄLSKADE det! Iallafall det hon hade med sig. Mycket bra av henne, så skoj och träffa dig. Sen stack jag till Siw och klippte mig, lite nytt är alltid bra! Sen mormor och morfar, sen ner i stan och fikade med Tilda och sist men inte minst PLUMSAN the one and only! Vi ska kränga bogge godig och dricka oss fulla på vatten. Sen ska vi självklart ha cp mycket massage! Nu är det faktiskt OC säger emma så jag får väl ge mig.

Fin bild på Carro va? :

MISS HER



Love you baby..

Inatt bär det av till england, eftersom det är storm ska jag knarka åksjukepiller! Imorgon är jag tillbaka hos min darling! PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, kan du sluuuta lagga ut A4 stora bilder pa mig?! Hahaha! Menmen, det visar iaf att du tanker pa mig... o jag tanker pa dig med!! :) Direkt nar du far internet sa skicka din adress i Wigan i ett mejl till mig! Sa kanske det kommer en fodelsedagspresent till din 20 ars dag! :) Pusspuss saknar dig!

2007-02-03 @ 04:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0