You´re poison running trough my vains

Tack Sara för kommentaren! Tråkigt och vara sjuk, krya på dig sötnos!

Nu tänkte jag lägga in lite bilder som jag tycker om, har gjort en ny header också, I LIKE IT. Men om några dagar har jag förmodligen tröttnat på den och skapar en ny i mitt underbara Photoshop.





Idag ska jag och Andy förmodligen till Manchester och kanske träffa Henke om han inte har något bättre för sig. Jag vill köpa Vänner boxen också, har blivit inspererad av familjen Dellgren! Andy ligger i soffan och kränger chips, jag funderar på att försöka få med han till Manchester nu så vi kan gå och lulla lite i affärer, aldrig fel. Nu ska jag leka vidare, kram på er alla.

Och juste, jag fick en kommentar innan av Anna, att jag liknade systrarna Olsen, jag tar det som en komplimang! Andy skrattade dock bara ;) Haha! Ha en underbar Onsdag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skoja att du är lik systrarna olsen! Läser din blogg och har funderat på det innan när du hade bilder! Helt rätt, det är absolut att ta som en komplimang!

2007-02-28 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0